נעים להכיר :)
אני שירז עמר — מורה ליוגה, רקדנית ויוצרת.
אני יוצרת מרחב של יוגה עדינה לנשים המתמודדות עם סרטן, בכל שלב של טיפול או החלמה.
מחלימה מסרטן השד, נשאית BRCA1 ומאובחנת עם אנדומטריוזיס.
אני עובדת עם הגוף כבר מעל עשור דרך יוגה, מחול ופרקטיקות סומטיות, עם דגש על מיינדפולנס, נשימה והקשבה עדינה לתנועה.
היוגה הייתה עבורי עוגן משמעותי לאורך תקופת הטיפולים — דרך להישאר בקשר עם הגוף גם כשהוא השתנה.
היום אני מלווה נשים בתהליכי טיפול והחלמה דרך תרגול עדין שמאפשר האטה, ויסות, וחיבור מחודש לגוף — בקצב שלו.

סדנת שיקום לאחר ניתוחי חזה


פרטיים טכניים
-
מועד התחלה: 19.7
-
מבנה: 5 מפגשים עוקבים בימי שלישי
-
10:00-11:15
-
מיקום: אונליין (זום)
שיקום עדין ובטוח לאחר ניתוח
אחרי ניתוח חזה, הרבה מאיתנו מפחדות לזוז.
הפחד מכאב גורם לנו להימנע מתנועה, להתכווץ — ולפעמים דווקא זה מה שמאט את ההחלמה.
יש ירידה בטווחים, תחושת נתק מהאיזור וטראומה שנחתמת בגוף.
אני מכירה את זה מבפנים.
עברתי את הדרך הזו בעצמי, ואני עוד עוברת :)
למי זה מתאים?
-
לנשים אחרי ניתוח חזה
(למפקטומי, כריתה מלאה/חלקית, שחזור, אחרי הקרנות) -
לפחות חודש וחצי לאחר הניתוח
-
בזמן טיפולים או לאחריהם
-
למי שחווה פחד מתנועה או חוסר ביטחון בגוף
אין צורך להיות בכושר או עם ניסיון ביוגה, בואי איך שאת.
מה נעשה בסדנה?
הסדנה נועדה לעזור לך להתחבר מחדש לאזור הניתוח
דרך תנועה עדינה, הקשבה לגוף ותשומת לב גם לרגש.
נעבוד בתוך גבולות היכולת שלך —
בלי לדחוף, בלי להעמיס, ובלי כאב.
מה נלמד?
-
להניע בעדינות את אזור הכתפיים והחזה
-
“לשמן” את רקמות החיבור ע"י תנועה ומגע
-
להחזיר בהדרגה ביטחון בתנועה
-
להרגיש שוב חיבור ובטחון בגוף שלך

